Saturday, January 1, 2011

MR MALWARE-ADAMAYA-KHAIRUL FAHMI-AZAM



Hai orang-orang kampung^_^/
SELAMAT TAHUN BARU!!!



Semalam aku nak tulis post ni sebenarnya,tapi terpaksa pergi 3 BBQ parties in a row.
Nasib baik perut aku tak merekah=.='



Alhamdulilah,sempat jugak kita bertemu dengan 2011.
Post ni nak bagitau 4 benda.






1.Aku terpaksa tukar link sebab Mr Malware punya kerja.
Kredit tu Nasrie Ajiji for the help,thanks bro^_^/






2.Oh,dan cerita tak berapa best.
Pelakon Adamaya yang bawak watak Dani dah kembali ke rahmatullah.
Innalilah.
Baru aku start nak layan Drama Adamaya.
Aku dengar je pasal cerita tu before.
Nak tahu lanjut,klik sini.






3.Aku rasa aku dah syok dengan Khairul Fahmi Che Mat.
Aku ni jenis tengok bola ikut musim.
Kalau rasa nak tengok,tengoklah.






Tapi kalau dah tengok tu,mesti aku paling over jerit.
Oh,bila tengok kehebatan Fahmi,serius aku tercekik-cekik makan keropok tapi nak melompat jugak.
Serius hebat apetah dia tu.
Kalau cerita dekat sini,memang lusa baru habis.
He's damn cool.
Dan dia ada awek,sekian terima kasih=.='






4.Azam tahun baru?
Rahsialah=p
Gila engkau kalau senarai azam dekat sini,mati kena gelak aku habis 2011 kang.
Sebelum ni tiap-tiap tahun aku berazam nak kurus je.
Takda peningkatan azam langsung,what a boring me=.='






But i really enjoyed my 2010 and it was the year i met you-know-who-you-are=)






But here are the quotes i can sum up my 2010:




Be yourself,everyone else is already taken-Oscar Wilde






Always forgive your enemies,nothing annoys them so much-Oscar Wilde



























2 comments:

Datuk Hensem said...

yeah..no1...follow blog ku...

Dayang Nabelle said...

haha.
ok pok:)