Wednesday, September 22, 2010

CEMBURU PUNYA PASAL!!!



Hari ni,aku nak reveal 1 benda yang aku dok fikir time aku tiap hari menangis macam berok mati anak kat kolej dulu dan call family aku sambil jerit' NAK BALIKKKKKK!!!'.
Memalukan=.='




Sebenarnya,aku nak study kat Sarawak je.Sebabnya,aku cemburu dengan kawan-kawan aku yang duduk senang-lenang di kampung tanpa perlu belajar macam haram,hanya perlu lepak dan korek telinga je.Aku pun nak jugak camtu gak=(




Secara detailnya,aku nak study kat Sarawak sebab:




1.Supaya time cuti pendek sekalipun aku boleh balik kampung dan melepak di tepi-tepi jalan,di lorong yang lohong,dan 'berborak' bersama kawan-kawan aku,tak kiralah lelaki ke perempuan.




2.Aku nak bersiar-siar di kampung petang-petang,naik motor,supaya semua orang boleh tengok aku dan sedar kehadiran aku di muka bumi ni,dan aku bolehla lambai tangan ala Miss Universe kat dorang.




3.Aku nak join kawan-kawan aku bergaduh dengan perempuan-perempuan gedik yang menyakitkan mata tengok perangai dorang macam $*(^*&*%^$




4.Aku nak dekat selalu dengan pakwe aku yang time tu orang Sarawak dan aku risau sangat nanti dia ngorat perempuan lain.




5.Aku nak enjoy sampai mampus yang tahap dahsyat giler sampai aku rasa diri aku cukup hebat dan rock gitu,oyehhh!! (bajet gengsterla time tu)






Alhamdulillah,sekarang aku hanya duduk kat rumah,tolong apa yang patut,sementara menunggu intake ke Curtin University tahun depan=)




Kalau aku ingat balik,'ehmm,agak sampah otak aku dulu ye=.='.






Moral of the story:Anak dara tak manis merayau-rayau.Belajar masak kat rumah kan lagi elok^_^












Diwajibkan atas kamu berperang, padahal berperang itu adalah sesuatu yang kamu benci. Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui-Surah Al-Baqarah,ayat 216











0 comments: